Prima campanie publicitara in 3-D

Este deja bine stabilit ca viitorul artei va canaliza mijloace dinamice si concepte pur perceptive. Jocurile pe PlayStaion sau filmele 3D fost doar inceputul acestei ere de interactiune cu consumatorul. Ca in orice alt domeniu, si in moda exista acesti pionieri ai tehnologiei. Dupa ce Burberry a emis live show-ul de toamna-iarna 2010, este clar ca lumea modei nu se lasa nicidecum intrecuta de inovatiile tehnologiei, ci contribuie la ele chiar din randul 1.

Publicitate in 3d

Publicitate in 3d - Armani Exchange

Desi nu este vorba inca de vreun film 3-D despre fashion – desi nici asta n-ar suna rau deloc ! :)) – nici o campanie in materie de vizualuri de fashion nu este mai prejos. Brandul Armani Exchange – A|X Armani va lansa o campanie publicitara 3-D.

A|X Armani Exchange va transforma un set de printuri in presa glossy, niste afise outdoor si un videoclip in mostre tri-dimensionale. De asemenea pe site-ul Armani vizitatorii isi pot prsonaliza diverse imagini in stil 3-D.

Campania va aparea in semtembrie in cateva reviste din State care vin la pachet cu un set de ochelari 3-D. Reprezentantii brandului sunt convinsi ca majoritatea consumatorilor sunt ultra-conectati si trend-setteri in domeniul tehnologiei. Se pare ca un studiu realizat de companie in 2009 a indicat ca jumate din consumatorii Armani Exchange au iPhone sau Blackberry si consuma media digitala uzual.

Totusi acum ei trebuie sa cumpere si revista :) Doar asa pot folosi ochelarii. Pe site-ul Armani ei au acces la poze si video-uri de la petreceri si evenimente, sfaturi de moda sau interviuri cu DJ sau designeri. Tot aici ei pot vedea video-ul 3-D al campaniei si isi pot crea propriile vizualuri cu efecte 3-D in sectiunea Armani Exchange Stylepad.


Sursa poze: wwd.com

What do you think?